تبادل پلاسما برای بیماری کلیوی

شنبه 7 ارديبهشت 1392
ن : lafee

تبادل پلاسما برای بیماری کلیوی

 

تبادل پلاسما برای بیماری کلیوی

نسبت به درمان دیالیز، تبادل پلاسما می تواند کمک به افراد مبتلا به بیماری کلیوی تمیز کردن خون به طور موثر، اما هر کشور دارای این نوع از روش تصفیه خون. در اینجا ما معرفی خواهد کرد چگونه ارز پلاسما افراد مبتلا به بیماری های کلیوی کمک می کند.

ارز پلاسما یک روش درمانی استفاده می شود که برای درمان بسیاری از بیماری ها از طریق حذف بخش عمده ای از پلاسما است. استفاده از تعویض پلاسما در زمینه درمان بیماری کلیوی می تواند دستیابی به موفقیت، که به مردم کمک کند مبتلا به بیماری کلیوی خون پاک و بهبود اثر دارو. زمانی که کلیه ها قادر به کار به طور معمول، مواد زائد و متفاوت از سموم در خون ساخت. دیالیز خواهد شد که معمولا توصیه می شود پس از آن که مواد سمی باعث برخی از علائم آشکار شده است. اما واقعیت این است که دیالیز تنها می تواند از بین بردن برخی از مواد مولکولی کوچک مانند کراتینین، BUN، اسید اوریک، و غیره، به دیگران، دیالیز قادر به مقابله با. انواع سموم ها در خون نیاز به تشخیص ایمنی شناسایی شود. پس چه نوع مواد می تواند کمک نرخ ارز پلاسما از بین بردن؟

تعویض پلاسما می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی از بین بردن کمپلکسهای ایمنی، آنتی بادی مانند آنتی بادی های ضد سیتوپلاسم نوتروفیل (ANCA)، antiglomerular زیرزمین غشاء آنتی بادی (AGMBA)، و چربی مواد سمی مانند APOAI و لیپوپروتئین های کم چگال. 95٪ از بیماریهای کلیوی متعلق به بیماری های خود ایمنی شرایطی که هنگامی که حملات سیستم ایمنی بدن به بافت ها و اندام خود را رخ می دهد. تعویض پلاسما است برای درمان بیماری های خود ایمنی مانند لوپوس نفریت، نفریت پورپورا، نفروپاتی IgA و برخی از انواع سندرم نفروتیک استفاده می شود.

از آنجا که از اثر درمان خوب آن، آن است که نسبتا گران قیمت را به تبادل پلاسما برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی. علاوه بر این به همودیالیز و تبادل پلاسما، تصفیه خون روش های دیگر عبارتند از: hemofiltration، جذب ایمنی، پرفیوژن خون و به همین ترتیب. یکی از مناسب خواهد شد با توجه به انواع سموم ها در خون انتخاب شده است. آیا درک روشنی در مورد انواع سم در خون شما دارید؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیوی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.